Effectief je doelgroep bereiken is mogelijk op tal van manieren. Één van die manieren is door middel van toiletreclame. Het gebruik van toiletreclame in Nederland is de laatste jaren enorm omhoog gegaan. In beginsel is er begonnen met posters die in de toiletruimtes gehangen werden. Omdat het formaat van de posters verschillend kan zijn werd het onoverzichtelijk. Het effect van de reclame’s is hierdoor ook niet heel hoog.
Opkomst van reclamespiegels
Met de komst van de reclamespiegels is het effectiever om te adverteren in toiletruimtes. De advertentie is prominent in beeld op een scherm met een heldere verlichting. Omdat de reclame uiting verdwijnt als iemand de spiegel daadwerkelijk wilt gebruiken wordt het niet als storend ervaren. Bij de reclamespiegels van Media Mirror is de adverteerder de enige die beeldvullend op de spiegel te zien is. De advertentieruimte wordt niet gedeeld met andere adverteerders. Omdat de reclamespiegels op veel locaties hangen is het mogelijk om een grote doelgroep te bereiken.
Doelgroep
Niet alleen is het door de verschillende locaties mogelijk om een grote doelgroep te bereiken, ook is het mogelijk om op doelgroep te segmenteren. Het is bijvoorbeeld mogelijk om mannen of vrouwen te bereiken, of jongeren of ondernemers. Afhankelijk van de wensen is het mogelijk om een goede reclamecampagne op reclamespiegels op te starten. Bij Media Mirror heeft u de plaatsingen zelf in de hand. U kunt zelf kiezen op welke locatie in het netwerk u wilt adverteren. Door de juiste doelgroep te bereiken is het effect van de advertentie het grootst. Media Mirror denkt graag met u mee over de juiste locaties om de campagne succesvol te laten verlopen.
Meer informatie
Wilt u graag meer informatie over het adverteren op reclamespiegels? Kijk dan op de website van Media Mirror op:
http://www.media-mirror.nl/adverteren/